Gargoyle

Zależnie od tego kogo pyta, istnieją dwie (niewolnicy tremerów i wolni), trzy (strażnicy, wojownicy i zwiadowcy), lub jedna (po prostu bękarci krwi) klasyfikacja linii krwi Gargoyli. Większość uważa, że lepiej być zwiadowcą, niż wolnym Gargoylem, gdyż ich przeszłe czyny budzą niechęć. Przez krótki okres wolne Gargoyle zdobywają wiedzę i często przyłączają się do Camarilli. Jeśli wybór sekty pochodzi od samych Gargoyli to i tak musi zostać zaakceptowany przez ich formalnych panów, i jest to o wiele bardziej istotne od innych czynników. Na Gargoyle pokazujące się na ulicach jest nałożony jeszcze surowszy obowiązek maskarady. Gargoyle które pozostają niewolnikami Tremerów są pożyteczne dla Camarilli póki nie zaniedbują swoich obowiązków. Niektórzy z Gargoyli są mniej lub bardziej podobni do siebie sprzed przemiany, ale generalnie wszystkie nie posiadają wspomnień ani wolnej woli. Gargoyle związane z trenerami nie okazują własnych pragnień, do czasu aż nadarzy się sposobność ucieczki, bo w innym przypadku oczekują reindoktrynacji lub destrukcji . Jednakże istnieją wolne Gargoyle, które najlepiej nadają się na postacie graczy (musisz ustalić z narratorem jak wyzwoliłeś się spod władzy Tremerów). Grupy wolnych Gargoyli izolują się w dalekich górach lub miastach które nie mają nic wspólnego z Tremerami. Natomiast niespokojne duchy w miastach Camarilli łączą się w grupy chroniące się nawzajem i wynajmujące się do rożnych prac, takich jak ochrona (która jest bardzo ekskluzywna).

Przydomek: Formalnie niewolnicy, uciekinierzy, kamienne łby. Wołanie na wolne Gargoyle niewolnik jest najlepszym sposobem na zdobycie betonowych butów.

Wyglad: Podobnie jak Nosferatu mają zero wyglądu. Niektórzy są ciekawą kombinacją brzydoty poprzez mieszanie krwi (Nosferatu- Tzimisce, Nosferatu- Gangrel, Gangrel- Tzimisce), są to ich przodkowie po których dziedziczą rysy. Posiadają brodawki i inne zniekształcenia oraz skrzydła (rosną Gargoylom wraz z dyscypliną Visceratika) i skamieliny w wielu miejscach. Generalnie wyglądają "demonicznie". Poruszają się powoli i zaczynają działać w krytycznych sytuacjach, a kłamstwem jest pogłoska, że chodząc pozostawiają za sobą kupki pyłu.

Schronienie: Gargoyle wykorzystywane przez Tremerów śpią w odosobnieniu, w suterenach lub gdziekolwiek uzna za słuszne ich mistrz. Wolne Gargoyle często są związane kontraktem, przez co w rezultacie mogą spać w zupełnie przypadkowych miejscach. Te Gargoyle które mają własne miejsca spoczynku, najczęściej wybierają na nie opuszczone magazyny lub fabryki- te w lepszym stanie- lub podziemne jaskinie czy kanały ściekowe zbudowane z solidnej skały. Dzwonnice są faworyzowane poprzez stereotyp, ghule Tremerów budują tam Gargoylom gniazda.

Pochodzenie: Proces tworzenia realizowany przez Tremerów jest wyjątkowy. Mieszając poprzez wieki potężną vitae połączoną w procesie kreacji magiczną energią, zacierają wspomnienia swych przyszłych sług. Tremerzy zostawiają tabula rasa aby mogli kształtować ich wedle swojej woli. Gargoyle przekształcone przez inne Gargoyle nie traca swojej pamięci. Ten proces jest bezbolesny, niektóre nawet wcześniej nie pamiętały kim były. Nawet jeśli coś pamiętają to te wspomnienia zostają wymazane przy pomocy okultystycznych rytuałów. (Nota: wolne Gargoyle aktualnie przekształcają śmiertelnych, a Tremerzy preferują spokrewnionych z jednego z trzech klanów).

Kreacja Bohatera: Atrybuty fizyczne i talenty są pierwszorzędne (Tremerzy nie tworzyli tej linii krwi do filozofii i intryg). Wszystkie Gargoyle charakteryzuje to, że mają jeden punkt w dyscyplinie Lot (w istocie daje to Gargoylom cztery klanowe dyscypliny, co jest to wystarczającą rekompensatą za bycie wyrzutkiem). Gargoyle nie mogą nabywać cech pozycji mentor, czy mieć wygląd większy niż zero. Starsze Gargoyle nie mogą być stworzone wcześniej niż 1167 r. Kiedy to Tremerzy powołali do życia tą linię krwi.

Klanowe Dyscypliny: Odporność, Potencja, Visceratika, Lot

Ułomności : Gargoyle mają problem z wyglądem. Z natury tej linii krwi wynika, że mają 2 pkt Siły Woli mniej przy opieraniu się dominacji lub innym efektom kontroli umysłu.

Cytat: "Wkraczasz na własność mego pana. Policzę do dziesięciu - odejdziesz lub nakarmię ziemię twymi wnętrznościami. Jeden. Dziesięć. "